Popular

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2014







Assalamualaikum
Apa khabar semua?
rasanya masih belum terlambat untuk aku mengucapkan Selamat Tahun baru 2014 kepada korang yang sudi meluangkan masa untuk menjengguk entry aku ini. aku ini memang bermasalah sikit bila nk ber entry ini, selalu takde modal nak taip.. kikiki. Anyway aku cuba yang terbaik untuk korang k.

Untuk pengetahuan kawan-kawan yang baca entry aku ini, feri tak masuk Tioman dah hampir 3 minggu tau, so ramai pekerja- pekerja yang kususnya  kat Kg. Tekek tu tak dapat dijalankan seperti gugu-gugu sekolah di Tekek, biasalah kan sudah menjadi lumrah bagi yang bekerja di Pulau Tioman ni dengan musim yang tidak menentu ini terpaksalah kita tempuhi. Anak-anak yang ingin bermula sekolah pada 02 Januari 2014 terpaksa di tunda. aku dengar-dengar feri akan bermula pada 06 Januari 2014. Harap-harap tarikh tersebut adalah tepat.  Aku berharap korang janganlah membuat andaian yang tidak benar pulak k.

Sampai disini saje lah coretan aku untuk hari ini, wow.. penat gak menaip ni kan.. kikiki
gua cau dulu k.. sape-sape nak contact gua blh saje call 0192941683.
wasalam. :)
Previous
Next Post »