Popular

Pakej Percutian 3 Hari 2 Malam ke Pulau Tioman 2019 - Panuba Inn Resort ~ Tioman Island












3 Hari 2 Malam di Panuba Inn Resort - Pulau Tioman Malaysia (Wan Pulau Tioman)

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada pelawat-pelawat yang saya kasihi. Alhamdulillah bersyukur kerana masih diberi kesihatan yang baik. Sedikit sebanyak mengenai Panuba Inn Resort.

Panuba Inn Resort merupakan salah satu resort yang selalu menjadi perhatian para pengunjung ke Pulau Tioman. Kedudukan resort ini di Teluk Panuba, dan berasingan dari resort yang lain, ia menjanjikan pengalaman percutian yang terbaik. Resort ini menawarkan pakej snorkeling pada harga yang murah dan sesuai dengan jenis penginapan yang disediakan.

Jangan lepaskan peluang untuk bercuti disini, sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di 019-2941683 / email wanpulautioman@gmail.com / www.pakejpulautioman2019.blogspot.my / www.wanpulautioman.my

www.wanpulautioman.my / www.wanpulautioman.com / www.wantioman2u.com / www.percutianpulautioman.blogspot.my / www.pakejpulautiomanoriginal.com
https://www.facebook.com/tiomanislandoriginal/ / https://www.facebook.com/wanpulautioman/
http://wanpulautiomanagency.blogspot.com/





Previous
Next Post »

2 ulasan

Catat ulasan
Acuyuhan
AUTHOR
31.12.18 delete

Hi menarik content. lets blogwalking and click ads. done follow u, follow me back http://acuyuhan.blogspot.com/ .thanks

Reply
avatar
Siti Zalikha
AUTHOR
6.11.19 delete

Alhamdulillah, terjumpa pakej saya ambil disini.. terima kasih abang wan pulau tioman kerana arrange pakej saya ke panuba inn resort..

tahun depan saya nak bercuti saya contact abang wan yer

Reply
avatar